Öm i rumpan

Av Vibträningen i går, roligare än så var det inte!
Vibträningen var helt ok, och det kändes rätt kul när hela kroppen typ skakade särskilt kinderna. Man stod på en vibbrerande platta och gjorde några enkla övningar och hela träningspasset tar max en halvtimme. Ska vara skonsamt för kroppen så det lär passa mig.
Ska troligtvis köpa 10 kort ch prova. Jag ska ju även börja dansa linedance, ska bli skoj. Jag, mamma, Elin och Nea ska testa en kurs på 10 ggr. Om jag hade onte från i går vågar jag inte tänka på hur det blir efter dansen...

Annars går vardagen sin stilla gång, eller stilla o stilla, trots att jag är arbetsökande har jag häcken full hela dagarna, hur kan det komma sig??? Och hur ska vi/jag hinna med allt när jag väl hittar ett jobb? Hjälp hur gör man?

I dag har jag jobbat lite, betalat räkningar och gjort kontrolluppgifterna, de ska rapporteras in till skatteverket nu. Sen väntar lite bokföring och vips så har jag nästan jobbat klart för Lucinakliniken, lite sorgligt men ändå skönt.

För övrigt har jag bokat Säfsen vid påsk, vi ska ta med vår kära husvagn och våra grannar och sticka i väg tors-mån vid påsk. Kul att ha något att se framemot.

Annars har jag och barnen även Idre strax, vi åker med mina föräldrar lör v 7 till ons v 8. Kul för dem att få uppleva lite snö och jag hoppas vi kan ta några skoterturer och se lite renar.

Och till sist så ska jag hämta min fina kökssoffa i morgon, den är klar i dag men jag har ingen som hjälper mig att hämta den så det får bli morgondagens projekt, kul att ha något att göra när barnen är hemma fr dagis.

På tal om dagis så ska jag för engångskull borsta håret i dag tills jag hämtar killarna om en halvtimme.
Dagispersonalen är van att se mig i rufsigt hår och mjukisar och i bästa fall en bh, men vad sjutton, har man 100 m till dagis och ska vara hemma resten av dagen, vem orkar då piffa till sig??? Inte jag iaf, är inte den piffiga typen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0