Nyklippt o fin

Japp så är man nyklippt och fin, för endast 150 spänn. Klippte mig hos en elev och visst blir det lika bra om inte bättre för den vanliga frisören kollar ju ändå igenom håret efteråt och har man som jag ingen speciell frilla så gärna för mig.

Innan dess var jag på AF och träffade en jättebra handläggare som istället för att kalla mig 4-5 gånger gjorde allt på 1,5 timme, perfekt. Han beslutade att jag har rätt till lönebidrag av nåt slag, eller inte jag personligen utan den som anställer mig. Det kan varierna från jobb till jobb om man endast får matriellt ting i bidrag eller lönebidrag, fast jobbet får jag hitta själv men förhoppningsvis är det många som vill anställa någon när de får bidrag till lönen.

Så om någon behöver en trevlig, snäll och glad 2-barnsmamma så hojta bara till, här har ni mig!!

Nä dax att hämta kidsen fr dagis, kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var goda nyheter! Lycka till med jobbletandet!

Kram Sara

2009-01-27 @ 14:11:26
URL: http://sarasguldkorn.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det var bra pris själv fick jag betala det dubbla igår och 220 kr för Alice. Det tycker jag är för jäkligt!

2009-01-27 @ 18:11:06
URL: http://mittlivpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0