Ullaredsresan bokad!

Redan på söndag bär det av mot Ullared, har tänkt handla de flesta julklapparna där. Får se om jag lyckas.
Fast jag har redan tjuvstartat med att köpa en första julklapp i dag, åt min älskade syster från mina småkillar. De älskar monster över allt annat! Moster moster brukar H skrika och så öppnar han ytterdörren och kollar om hon är utanför.

Har ägnat mycket tid åt att göra ett cv och ett brev tills rekryteringsmässan i morgon. Jag bara ska lyckas skaffa mig ett jobb. Ser fram emot att kunna träffa och få prata med företagen som behöver arbetskraft. Mkt fördelaktigare än att bara skicka in cv och brev.

Men innan mässan ska jag hjälpa syster i stallet en snabbis. Barnen kommer att vara på dagis till halv fyra då J kommer hem. Men det går nog bra att de är där lite längre i morgon.

På lördag ska vi på kombinerad 30-års/inflyttnings och hejdå fest. Ska bli superkul, längtar!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sonia

jag är också helt övertygad att du kommer få ett jobb!!

2008-10-22 @ 19:44:39
Postat av: Jennie

Jag fick mitt jobb tack vare att jag gick runt på KAU:s Hot Spot-mässa och presenterade mig och lämnade mitt CV, så visst går det ;) Lycka till! Kram, Jennie

2008-10-22 @ 20:23:45
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0