Sprutor..

Jag hatar sprutor nu för tiden!  Trots att jag tagit sprutor på mig själv i snart ett halvår är det inte alls kul. Mår illa varje gång jag vet att snart är det dax igen, tur att det bara är en gång i veckan.
Men blodprov som jag tagit i dag är inga problem, vet inte varför riktigt för stick som stick men då slipper man göra det själv.

Har även varit en sväng på AF i dag och där händer det absolut ingenting! Jo det var en tjej från bemanningsföretaget Work Agent där som jag pratade med men de hade inga jobb inom receptionist eller kundtjänst tyvärr.
Väl på plats på AF la jag märke till en märklig sak - först får man stå i kö för att prata med de i "kundtjänst", sen blir man uppskriven på en lista och får vänta ännu längre för att få prata med en handläggare. och medans jag väntade var det typ 30 människor till där och INGEN gick fram till tjejen fr Work agent, tillslut kom en som jobbade på AF och gick runt till alla för att säga åt dem att gå och prata med henne och då reste sig EN kille och gick dit och då gick det upp för mig att vissa människor vill absolut inte arbeta- för vad är bättre än att själv få en pratstund med någon som förmedlar jobb??
Men eftersom jag pratade med henne måste jag ligga bra till rent statistiskt sätt...

Och medans jag var där klippte sig L, så nu E är han snyggaste killen i Hällberga som han själv säger...
Sen gick jag o barnen till H&M och köpte cars mockasiner åt L, fanns inga åt H så han är jättearg.

Och tillsist gick hela familjen och åt på grekiska rest Athena- allt för att hedra Fam CC som är i grekland, vi tänker på er!!
Blev en lugn lunch då H sov...(han fick en hamburgare i bilen hem)
Sen har jag jobbat med bokföringen hema em, ligger lite efter så att säga....

Nu är jag trött och sla krypa ner i sängen för i morgon ska jag åka hit
och förhoppningsvis handla denna fina kista för att ha som soffbord..Foto Drömhem - gammalt&nytt
Foto: Drömhem gammalt&nytt

Visst är den fin??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0