Lilla H superarg/ledsen i dag

I dag var värsta dagen hitills, H började skrika: hemma i en kvart innan vi skulle till dagis. Han skrek och slet av sig kläderna och jag fick tillslut tvinga honom att klä på sig och bära honom till dagis. Väl där skrek han ännu mer medans jag tog på honom galonisarna. Tur att L var medgörlig och hjälpsam i dag. Han skulle på skogspromenad med frukt och sittunderlag, sittunderlaget var viktigt så han tog med sig båda två....Han är för söt.

Nåväl så berättade personalen att H varit lika arg i nästan två timmar på dagis igår och att de inte kunnat lugna honom helt. Men att när han är ledsen kan de trösta honom men är han bara arg så går det inte lika bra.

Inte så kul att lämna honom när han bara skriker hem och mamma men jag litar på personalen att de gör sitt bästa och jag vet ju att han är väldigt envis men jag går ändå hem och gråter en stund efter lämningen.
Nån mer som är som jag??

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Loppan

Gumman, du verkar ha det jobbigt hemma. Förstår att du grät när du kom hem, det brukar jag också göra om Eb har varit ledsen när jag har lämnat henne.

Men nu är det inte långt kvar tills vi kommer hem så E och M får leka med L och H (och vi med er :-) ). Vi saknar er! KRAMAR

2008-10-15 @ 10:46:50
Postat av: Malin

Loppan! Du är alltid så gullig! saknar er masor!

2008-10-15 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0