Fixa & dona

I dag gick det superbra att lämna barnen, dock var L lite ledsen då han hittade en pinne utanför dörren som han inte fick ta med in för mig, men annars gick allt och H t o m  vinkade hejdå åt mig.

Jag själv har börjat skriva på min artikel till tidningen husvagn & camping och betalat en massa räkningar både privat och till jobbet. Sen har jag ringt a-kassan och frågat var mina pengar tagit vägen, det visade sig att de satt in dem på vårat servicekonto (huslånskontot), och där kan jag inte röra dem ju...men det var bara 1500:- denna gång så då slipper jag föra över så mkt själv.

Sen har jag skrivit in mig på Manpower och sökt ett jobb där. Dock i kungsör men snart är jag beredd att pendla lite faktiskt.

Efter det har jag ätit 2! Gorbys trots att jag verkligen hatar dem, smakar inte alls gott men är man hungrig så är man..

I dag skulle jag ha fått min nya spruta men de hade glömt bort mig! Läkaren hade glömt att skriva recept och sköterskan glömt att ringa så det hela blev uppflyttat en vecka. Gör inte mig nåt precis.

J blir avtackad på sitt gamla jobb i dag och i morgon ska han bowla och äta med nya jobbet. I morgon ska alla ut tror jag, J ska ut, min syster ska ut, L ska ut och mamma o pappa ska på nån show i munktell i samband med v75 i helgen på sundbyholm. Min bror ska jobba och N ska hem så kvar blir jag o syrrans sambo J, vi får väl hitta på nåt vi då!!

Ska strax hämta kidsen från dagis, sen ska vi gosa och kolla på Dora, har lovat det tyvärr! Vi får väl försöka ta oss ut i kylan en sväng oxå...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0