Nöjd?!

I morse var jag på AF och nu efteråt är jag nöjd (!) över besöket! Mysko va?? Inte för att besöket gav så mkt direkt utan för att de äntligen gett efter för mitt tjat om att förhoppningsvis få arbetsträna för att se om mina leder klarar av ett heltidsjobb.
Äntligen börjar det hända saker! Fast snabba är de inte, detta var en allmän info-träff och om några veckor blir jag kallad till en särskild handläggare som sen i sin tur ska besluta efter ett antal besök hos olika personer ifall jag kan få någon sorts praktik eller nåt. Hoppas hoppas.!

Sen har jag köpt en julklapp till J oxå och en present till lillsyrran som fyller på lördag. Snabb och effektiv!

Nu ska jag tokjobba 1,45 tim innan killarna ska hämtas på dagis.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0