God förmiddag

I morse var Hugo jättetrött, jag fick väcka honom vid 8,20 för att vi skulle hinna till dagis vid 9. Han somnade strax efter 20 i går men har knölat i natt och kom in och sov hos oss efter bara nån timme i egen säng.
Leo däremot somnade själv och var halvvaken när jag klev upp. Han satt på sängkanten och blundade när jag tittade in till honom. han är lite läskig då han både pratar och går i sömnen, tror faktiskt han satt o sov där i morse.

Efter dagislämningen gick jag en promenad i samhället till brevlådan för att posta lite jobbpost, sen gick jag förbi mamma och hämtade en till kavel så de slipper slåss i em då vi ska baka pepparkakor.

Tänkte visa bilder på mitt kök med de nya gardinerna. Och ja Jennie det är panelgardiner med typiska julmotiv på....





Haha, ljusen ser helt sneda ut och lite snea är de eftersom de är hemstöpta av mig och släkten. staken är finare nu med mossa oxå.


Sen kommer här lite bilder från när Jörgen o tjejerna var här i söndags.



Hugo & Moa sitter på samma stol, de är så söta!



Leo & Ebba innan fotograferingen.

Nu ska jag jobba en timme, sen städa lite här hemma. har både tvättmaskin och diskmaskin igång.

Kram och ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, känner mig träffad ;) Det är fint med sådana gardiner, men jag har tröttnat på att ha dem i mitt eget hus. That´s that :) Vad mysigt att baka pepparkakor tillsammans! Det lär dröja något år innan det går här. Stöpa ljus också?! Jösses vad "juliga" ni är. Stöpa ljus har jag aldrig gjort, men det verkar kul! Kram

2008-12-09 @ 11:52:31
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad bra det blev i köket, jättefina gardiner. Tur du fick köpa dom !!

2008-12-09 @ 18:26:47
URL: http://mittlivpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0