Äntligen

Är jag ikapp med allt jobb, vilket betyder att jag kan slappna av och fixa och dona med det jag vill! Men jag har faktiskt jobbat hårt oxå.

På lördag ska vi  och grannarna åka tåg med barnen till Västerås och äta lunch och sen åka hem igen, har nämligen lovat Leo att åka tåg.

Och på tal om tåg vill Leo vara lucia i luciatåget på dagis. jag som köpt på mig både tomte & pepparkakskläder. Det blir till att fixa linne och krona om han inte ångrar sig. Nåja, här får man vara precis vad man vill och eftersom de bara har 2 tjejer på vår avd kan det behövas några fler lucior.



Vad Hugo vill vara står skrivet i stjärnorna, troligtvis samma som brorsan. Vi får se, den 12 dec är det iallafall dax. Ska bli kul med tanke på att vi var i thailand förra lucia.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0